.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروز در مازندران با 7 هزار نیروی پلیس
7 هزار نیروی پلیس تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروز را در مازندران برعهده دارند.

به گزارش شمال نیوز ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی استان گفت: هفت هزار نفر از نیروهای پلیس در اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی برای ایجاد امنیت مردم و مسافران نوروزی در استان حضور دارند .

وی با بیان اینکه 68 ایستگاه پلیس در مناطق تفریحی ، سواحل و ورودی های استان برپا شده است افزود: 1400 گشت پیاده ، موتوری و خودرویی در اجرای این طرح بکار گیری خواهند شد .

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح های نوروزی از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه 96 در استان مازندران خبرداد و گفت: با توجه به حجم بالای مسافرت ها از سراسر کشور به استان مازندران، نوروز در این استان ملی است و لازم است مسئولان نگاهی ملی به این استان داشته باشند .

سردار میرفیضی افزود: در بحث مشارکت با دستگاه های امدادی، اورژانس، جمعیت هلال اجمر ، راهداری 200 پایگاه ثابت و 572 اکیپ سیار هلال احمر و اورژانس در همکاری با پلیس ،مسئولیت ارائه خدمات به مردم را بر عهده دارند .

وی با بیان اینکه مازندران در سال گذشته با همکاری دستگاه های اجرایی رتبه دوم کشوری را در کاهش کشته شدگان حوادث جاده ای کسب کرده است گفت: از سال 1380 تاکنون با افزایش تولید خودرو و حجم ترددها کاهش 50 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی را در سطح کشور همراه بود .

وی افزود : در نوروز سال گذشته 35 نفر جان خود را در سوانح رانندگی از دست داده اند ،که با تلاش و همکاری همه دستگاه های اجرایی و مردم شاهد کاهش حوادث رانندگی در نوروز سال 96 باشیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.